Timpul se prefacea ca doarme


timpul se prefăcea că doarme
în dimineața ruptă
de ora vrăjitoarelor
când m-ai găsit frământând
rugăciuni
peste linia destinului,
laolaltă cu visul din prima viață.
strigăte
iertări
duh sfânt
numele tău
prindeau rădăcini
în carnea buzelor mele.
eşti aici
aici…ți-am spus
când tu mă dezveleai nepăsător
de teama tuturor zbaterilor
între lumi,
şoptindu-mi că deşi nu înțelegi
ce înseamnă Acasă
mă poți duce acolo oricând
dintotdeauna
şi că inima mea
nu va mai trebui să învețe
cum să-şi scrie mersul
între zbor şi paşi,
pentru că visele
sunt măturate mereu
din calea trecătorilor.

Lasă un răspuns

