spune-mi!


spune-mi, cum se măsoarăspune-mi
jumătatea distanței
dintre gând şi inimă?
am auzit că aici
dintotdeauna este
o clipă
care se numeşte viață.
că timpul
nu se împarte
în strigăt de oameni.
am aflat
despre oglinda
în care poți să te vezi.
oare ce culoare avem?
spune-mi,
este adevărat că
dacă trag de fiecare colț
al zborului
şi fac nod țărânii,
dacă împreun capetele privirii
în palmă
limpezind uitarea,
am să găsesc piatra
pe care stă scris:
aici
?

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

