nu încă…


nu incasă nu clipeşti…nu încă! dă-mi iertare…
divinul mă adună-n ochii tăi,
văd lotuşi înflorind în depărtare
şi-mi pleacă vieţi, din sufletul văpăi.

prin palme-mi trec furtuni de ani-lumină,
mă recunosc şi-mi par necunoscută,
atâtea lumi prin vene îmi suspină,
atâţia sori…şi încă-ţi stau, tăcută.

mă plângi deja? cum mă goleşti de tine
şi cum se zbat cocori, strigând, în zbor!
în cer, ni-s aripile îngerilor pline
de-aducere aminte, izbăviri şi dor.

 

Sursa foto: Internet

Lasă un răspuns

