Îmi place drumul


îmi place drumul…Imi place drumul
drumul fragil, drumul de sticlă,
ce se poate frânge oricând
doar ca să mă reflecte
într-o sută de „eu”.
îmi place drumul
prin care trec fără grijă
gânduri şi vise,
ape şi adieri de vânt,
păduri foşnind a viaţă
şi munţi încă albi de dor,
cu pescăruşi ce-au învăţat
să zboare peste creste,
nepăsători la cântecul mării.
şi încă-mi place drumul,
senin ca un suflet, prin care zăreşti
dincolo de nori,
dezvăluind tăcut
ce n-am ştiut să văd,
ce n-am ştiut să simt,
tot ce-am aflat
şi cât mai am de scris.

 

Sursa foto: internet

Lasă un răspuns

