De ce se sting cuvintele?


de ce se sting cuvintele, iubite?…11041813_10153118438378766_5007981340982345306_n
atâţia nori mi s-au îngrămădit sub pleoape,
se-adună ploaia-n ei, la adăpost de noapte,
se-adună sufletul din cele patru zări…
o să îl strâng din nou, cu-acelaşi gând,
căci nu ştiu altul…şi-o să-i spun iubire!
cu degetele-nfipte adânc în el
o să il ard de dor si fericire
şi-o să invoc divinul printr-o rugă,
să mi te-ngăduie, aşa cum mi te-a dat,
încă un vis, în noaptea asta lungă,
să-nvăţ cum să iubesc cu-adevărat.
ce-o fi să-nsemne „până la sfârşit” ?
cum e să te prefaci tot in lumină?
ajuta-mă să cred în infinit,
să nu-mi mai fiu din nou, doar o străină!

 

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

