Când cuvintele mă scriu


o să mă aşez cândva,Când cuvintele mă scriu
pe-o margine de lume
şi-o să privesc în tihnă
toate cuvintele ce m-au clădit,
m-au strivit, m-au învăţat,
m-au cunoscut, m-au gândit.
o să le găsesc chiar şi pe cele
ascunse, neştiute, nerostite,
prăfuite în uitare.
o să le zâmbesc, mulţumindu-le
că au trecut pe aici, prin timpul meu,
şi m-au făcut întreagă.
dar pâna să ajung la margine,
voi ridica ochii către tine,
cel ce mi-ai scris acum în palme,
pe pleoape şi buze,
că vei fugi după iubirea
pe care o s-o trăieşti
când mă vei vedea pe mine,
fericită…

 

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

