Sa-mi mai visez o data nemurirea


Sa-mi mai visez o data nemurireaAm ratacit o vreme pe drumurile umblate de-atatea ori, crezand ca voi gasi de data asta singura calea. Convinsa, inversunata, repetand formule bine stiute, invatate pe de rost, urmand aceeasi pasi, purtand in palme insa altfel de scanteiri. Prea blande sau prea vulcanice, pentru a deslusi calea lunga si intortocheata pe care doar tu ai priceput-o, ai simtit-o si care ti s-a dezvaluit din prima clipa.
Suntem aici de-o vesnicie, pregatindu-ne pentru eternitate. Am fost dintotdeauna desi, timpul ne ascunde mereu. Dupa ploi, dupa ninsori tarzii, dupa nopti adanci fara luna si mai ales dupa nerostiri. Cuvintele-au ramas uitate pe drumul dintre lumi si timpul s-a oprit uimit acolo unde incepe tacerea. Eu n-am stiut nicicand sa tac si timpul m-a purtat mereu de pe un tarm pe altul, prin valuri, prin furtuni pe care le-am cerut cu disperare, sa-mi potoleasca dorul, setea si nebunia de a nu gasi o urma de intoarcere acasa.
Cate necuprinsuri in ochii mei nerabdatori, cate maluri intinse sub talpile mele goale, toate mie, ofranda, pentru indrazneala de a le deslusi misterul, de a le zambi complice, stiind ca vor ramane acolo pentru alti cautatori si se vor da si lor, neobosite!
Am ajuns sa cunosc atat de bine toate calatoriile si destinatiile, toate caile si scurtaturile, lumile si visurile, incat as putea sa …devin ghid. Ce-ati vrea sa va sugerez pentru aceasta vacanta rezervata pe Pamant? Putina taina? O croaziera spre cunoastere? Va vand secretul fericirii? Nu, nu vi-l vand. O sa vi-l ofer gratis, insa nu stiu cati dintre voi isi mai doresc fericirea. Frustrarea este starea de spirit care se poarta zilele astea. Si putina depresie pentru un look total!
O, cat este de simplu! Totul se rezuma la un singur cuvant: imaginatie! Atata timp cat poti imagina, deja esti acolo! Oriunde ar insemna acolo. Imaginatia inseamna creatie!
Emerson, parca, spunea candva ca nu am putea crea, daca nu am putea imagina. Orice lucru care se poate imagina, se poate crea. Odata ce esti inzestrat cu abilitatea de a imagina, ai si forta de a crea. Altfel, la ce bun imaginatia?
Ce pacat ca eu nu pot gasi drumul…pentru ca de fiecare data m-am trezit pur si simplu acolo! Pentru ca mereu l-am imaginat impreuna…
Ma uimeste faptul ca din cand in cand mai cade cate-un inger…or fi cazut dintotdeauna insa n-am observat eu. De buna seama au si ei nevoie de-o vacanta. Cei mai rebeli, desigur.
Tu, inger ce tocmai ti-ai frant inaltarea peste dorul si dorinta mea, daca nu stii inca incotro sa te indrepti, vei vrea sa ne imaginam deopotriva acelasi drum, intr-o noapte fara luna? Sa-mi mai visez o data nemurirea, de Acasa…

 

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

