SPRE UITARE


Spre_uitare_clarissa_emanuelaun inger fara treaba ma aduna,
de dupa ziduri cocosate si stihii,
sa imi asculte teama si sa-mi spuna
o dezlegare fericirii prea tarzii.

m-as arunca in gol de pe o piatra,
sa imi ucid norocul de-a iubi,
dar frigul noptii inca ma asteapta
si zidurile suiera pustii.

l-as intreba pe inger, intr-o doara,
dar stiu ca nu-mi raspunde imediat.
Acasa, timpul inca mai coboara?
statuse-o vreme, -atunci cand am plecat.

mi-e draga noaptea ce ascunde lumea!
imi da motive sa mai zabovesc…
pe drumul la jumate, numar vremea
si-o lacrima ce nu pot s-o opresc.

urasc cum curge-n voie, cautand
alti ochi nebuni in care sa se verse.
urasc cum striga-n noapte tot sperand
intr-un final idilic, de poveste!

doar vantul ma impinge sa traiesc.
imi sfasaie fara de minte dorul…
ma-ndeamna inc-o treapta sa pasesc
si l-am zarit pe inger luandu-si zborul.

cu geamul prea rece si palma fierbinte,
mi-e greu sa ating crampeiul de stea.
ma-nchin unui zeu ce iubeste si minte,
s-aprinda iar viata in inima mea.

cand vorbele pier si ma striga tacerea,
m-ascund si astept o alta chemare…
ma casun pe foaia ce-mi poarta durerea,
o frang si-o arunc spre uitare!

sursa foto: internet

Lasă un răspuns

